DP WORLD GLOBALNYM PARTNEREM LOGISTYCZNYM I TYTULARNYM ZESPOŁU RENAULT F1 TEAM

DP World będzie pracował z Renault Sport Racing i Grupą Renault nad sprawną organizacją łańcucha logistycznego

Firmy DP World i Renault F1 Team podpisały porozumienie, które ustanawia DP World globalnym partnerem logistycznym i tytularnym zespołu, który od sezonu 2020 otrzyma nazwę Renault DP World F1 Team.


W ramach współpracy zespoły DP World, Renault Sport Racing i Grupa Renault będą korzystały z platformy marketingowej, którą zapewnia F1, i poszukiwały możliwości zwiększenia sprawnościdziałaniałańcucha dostaw.

Firma DP World, światowy lider wymiany handlowej, została założona w 1972 roku w Port Rashidw Dubaju (Zjednoczone Emiraty Arabskie) i w szybkim tempie stała się głównym dostawcą rozwiązań logistycznych dla transportu towarów. Obecnie zatrudnia ponad 50 000 osób w ponad 150 oddziałach na całym świecie. Firma dysponuje rozległą i strategiczną siecią placówek w portach, ośrodkach biznesu, centrach logistycznych, strefach ekonomicznych i centrach usług morskich,zarówno na stabilnych,jak i mocno rozwijających się rynkach całego świata. DP World korzysta z bogatej, połączonej infrastruktury, która obejmuje całość łańcucha dostaw.

JérômeStoll, prezes Renault Sport Racing: „Cieszymy się z dołączenia DP World do rodziny Renault. Będzie to wyjątkowo ciekawa współpraca w wielu dziedzinach. Z niecierpliwością czekamy na rozpoczęcie współpracy z DP World, jednym z głównych dostawców rozwiązań logistycznych na świecie, aby wspólnie zbadać nowe kierunki rozwoju dla poprawienia naszego funkcjonowania i zmniejszenia oddziaływania na środowisko. Ambicją Formuły 1 jest doprowadzenia do zerowego bilansu węglowego w 2030 roku, dlatego stale modyfikujemy wdrażane rozwiązania, aby coraz szybciej zmniejszać nasz ślad węglowy. Wierzymy, że współpraca z DP World wskaże konkretne kierunki rozwoju, które umożliwią sprostanie wyzwaniom logistycznym naszego zespołu F1, a także w szerszej perspektywie przemysłu motoryzacyjnego na wielką skalę. Czekamy również na moment, w którym będziemy wzajemnie korzystać z wiedzy i doświadczenia naszych inżynierów,dzieląc się innowacyjnymi rozwiązaniami w ramach współpracy”.

Sultan Ahmed Bin Sulayem, prezes Grupy DP World i dyrektor generalny DP World: „Jednym z naszych strategicznych celów jest rozwijanie innowacyjnych rozwiązań logistycznych dla branży motoryzacyjnej. Umowa z Renault F1 Teamto pierwszy etapw poszukiwaniu kierunków działania w celu zwiększenia efektywności i ograniczenia kosztów w światowym łańcuchu dostaw sektora motoryzacyjnego, z jednoczesnym podniesieniem jego szybkości i przejrzystości działania oraz ograniczeniem wpływu na środowisko.Poza niezaprzeczalną wartością platformy marketingowej Formuły 1, jest to najbardziej zaawansowana i nasycona technologicznie dziedzina sportu na świecie, która wykorzystuje wiele danych, aby osiągać coraz większą skuteczność na torze. DP World wykorzystuje technologie w ten sam sposób. Korzystamy z danych i stawiamy na innowację, aby logistyka była bardziej efektywna, a wymiana handlowa bardziej przemyślana, dla lepszej przyszłości nas wszystkich”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *