Mazda dostosowuje produkcję w odpowiedzi na sytuację związaną z koronawirusem

Mazda Motor Corporation wyraża swoje najgłębsze współczucie i troskę o wszystkich, którzy szczególnie cierpią z powodu wybuchu epidemii koronawirusa i przekazuje szczere kondolencje rodzinom, które zostały najmocniej nim dotknięte.


W odpowiedzi na globalne rozprzestrzenianie się epidemii koronawirusa wiele krajów szybko i radykalnie wzmocniło swoje środki zapobiegania zakażeniom, w tym wprowadziło godziny policyjne, zawieszenie sprzedaży detalicznej i ograniczenia dotyczące działalności przedsiębiorstw. W związku z tą sytuacją, Mazda zdecydowała się na dostosowanie produkcji w swoich zakładach na całym świecie z uwagi na trudności w pozyskiwaniu podzespołów i części, malejącą sprzedaż na rynkach zagranicznych i niepewność prognoz przyszłej sprzedaży.

W okresie od 28 marca do 30 kwietnia Mazda planuje wstrzymać produkcję na 13 dni, a w zakładach w Hiroszimie i Hofu uruchomić zmiany dzienne tylko przez 8 dni. Mazda zamierza przenieść część produkcji, pierwotnie planowanej na ten okres, na drugi kwartał lub kolejne miesiące roku obrotowego kończącego się w marcu 2021 r., monitorując jednocześnie rozwój sytuacji na globalnych rynkach. W okresie zawieszenia prac w fabrykach, działalność operacyjna będzie nadal prowadzona.

W pozostałych fabrykach Mazdy zlokalizowanych poza Japonią, zakład produkcyjny w Meksyku – Mazda de Mexico Vehicle Operation zostanie zamknięty przez ok. 10 dni począwszy od 25 marca, a AutoAlliance (Thailand) Co., Ltd. – fabryka Mazdy w Tajlandii zawiesi produkcję na podobny czas od końca marca.


W wybranych krajach, jak Japonia i Chiny będziemy prowadzić wznowioną niedawno działalność handlową. W przypadku innych regionów świata, w tym Europy, podejmiemy odpowiednie działania z poszanowaniem lokalnej polityki, zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa i zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ na działalność sieci sprzedaży i obsługę naszych klientów. Ponadto, będziemy nadal pracować nad zminimalizowaniem wpływu wirusa na lokalnych partnerów biznesowych, którzy zawsze okazywali nam swoje wsparcie.

Mazda stawia na pierwszym miejscu zdrowie i bezpieczeństwo lokalnych społeczności, klientów i pracowników, więc nieustannie będziemy wprowadzać środki zapobiegania zakażeniom, takie jak praca zdalna czy dezynfekcja biur oraz salonów sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *