Porsche rozpoczyna podkast o przyszłości – „Next Visions”

Porsche poszerza swoją platformę tematyczną „Next Visions”: w nowym podkaście o tej samej nazwie prelegenci będą prowadzić otwarte dyskusje na tematy związane z przyszłością. Pierwszy sezon składa się z pięciu odcinków, dostępnych we wszystkich popularnych serwisach podkastów. W każdym odcinku dwóch ekspertów będzie omawiać kwestie społeczne, ekonomiczne i etyczne naszych czasów.


Ebru Koksal, były dyrektor zarządzający tureckiego klubu piłkarskiego Galatasaray SK, oraz Herminia Ibarra, profesor zachowania organizacyjnego w London Business School, rozpoczną od rozmowy o radykalnych decyzjach zawodowych i znaczeniu przywództwa. Ich dyskusja dostarczy odpowiedzi na pytania, jak wygląda autentyczne przywództwo w epoce zorientowanej na nowe rozwiązania techniczne oraz jak w ogóle zdefiniować udaną karierę.

Pionierski duch stanowi fundamentalną część naszej marki. W tym kierunku podąża też nowy podkast »Next Visions«. Spoglądamy w przyszłość, prezentujemy różne perspektywy i próbujemy inspirować naszych słuchaczy” – wyjaśnia Sebastian Rudolph, wiceprezes Porsche AG ds. komunikacji, zrównoważonego rozwoju i polityki. „Z tego powodu poszerzamy nasze portfolio cyfrowych ofert dostępnych na żądanie o kolejne treści wysokiej jakości. Od lipca 2019 r., dzięki podkastowi o Formule E od tytułem. »Inside E«, zapewniamy możliwość podglądania kulisów pierwszej serii wyścigów całkowicie elektrycznych bolidów. W przyszłości dołączą do tego kolejne interesujące formaty audio”.

Przyszłościowa tematyka, która napędza też Porsche



Od pewnego czasu pod hasłem „Next Visions” Porsche przygląda się przyszłości firmy, dyskutując o wyzwaniach i możliwościach jutra, a jednocześnie promując nowe perspektywy. Najnowszy podkast oferuje inspirującym osobistościom spoza firmy możliwość dzielenia się swoimi spojrzeniami na przyszłość i zachęca słuchaczy do przemyśleń.

Odcinki podkastu koncentrują się między innymi na odpowiedziach na następujące kwestie: jak planowanie przestrzenne wpływa na naszą osobowość? W jakim stopniu systematycznie rosnące wykorzystanie sztucznej inteligencji ogranicza naszą autonomię? Czego stratedzy ekonomiczni mogą się nauczyć od artystów?

Pod koniec pierwszego sezonu Maria Kolitsida, współzałożycielka firmy informatycznej wonminds.ai i absolwentka MIT na kierunku poświęconym sztucznej inteligencji, wraz z Sophie Kleber, szefową ds. doświadczeń użytkownika w Google, omawiają ryzyka i trudności związane z łączeniem emocji z nowymi rozwiązaniami technicznymi. Rozmawiają między innymi o tym, w jaki sposób celowe wykorzystanie technologii i symulacji emocji ma szanse zasadniczo odmienić nasze życie – codzienne i zawodowe.

Dostępna będzie także wersja niemiecka
Rozmowy odbyły się w ramach „Domu Pięknego Biznesu” – corocznego zgromadzenia liderów myśli naszego społeczeństwa. Poszczególne odcinki podkastu „Next Visions” prowadzą Tim Leberecht, organizator wydarzenia i autor bestsellera „The Business Romantic”, oraz Christian Knörle, szef ds. budowania firm w Porsche Digital. Oprócz wersji angielskiej trwa produkcja niemieckojęzycznej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *